Tässä värjäilyt viime viikonlopulta. Sinisestä tuli vähän tylsä ja tavallinen omaan makuuni, mutta ehkä tällekin löytyy käyttöä ellen sitten värjää sitä uudelleen.

This is my dyeing from last weekend. The blue one turned out to be a bit boring, too usual for my taste. But I guess I'll find a target for it, eventually. One option is to redye it.

996305.jpg

Tästä sen sijaan pidän kovasti. Värjäyksen alussa minulla ei ollut edes tarkkaa visiota siitä, mitä tavoittelen, vaan väriyhdistelmä syntyi matkan varrella. Jollain tavalla nämä värit yhdessä kiehtovat minua.

This one I like very much. At the beginning of the dyeing process I had no exact vision of the colours I was after, and the combination of colours was formed during the process. In some funny way these colours are very fascinating to me.

996301.jpg

Itse asiassa niin paljon, että oli pakko päästä neulomaan sitä heti:

In fact, to that extent that I had to start knitting with it immediately:

996380.jpg