Tein vähän muutoksia ja lisäyksiä blogipohjaan eli päivitys tulee joka tapauksessa, joten kirjoittelen nyt samalla pienen postauksen, ettei mene pelkäksi haamuiluksi.

Aamuyöstä olin saanut tiedon omasta SP11-paristani, jolle saan lähetellä paketteja tänä syksynä! Jännää! On hauska vakoilla kohteen blogia ja urkkia tietoja hänen mieltymyksistään!

Koska muuta käsityöaiheista näytettävää ei nyt ole, niin laitan tähän kuvan TtAS:n tämänhetkisestä tilanteesta. En ole tehnyt sitä yhtään taas viikkoon.

I made some changes and additions on the blog template, so I'm writing a few words at the same time.

Today, early in the morning, I received information of my SP11 pal whom I'll be spoiling this autumn! I'm so excited! It's so interesting to snoop around on this person's blog and spy out her likings and dislikings.

Since there is nothing I can show you knitting-wise at the moment, I'm adding here a photo of the present state of  the Touching the Autumn Sky cross-stitch project.  I haven't stitched it for a week now.

827328.jpg