Rakas SNY:ni, pahoittelen, että pääsen postaamaan viimeisestä paketistasi vasta nyt. Paketti tuli perille jo keskiviikkona. Olen jälleen ihastuksesta sanaton.

Paketissa oli SNY:ni itse minulle virkkaama huivi, kauniisti kullanhohtoisesta Novitan Shiny-langasta. Se on aivan ihana, ja olen ihan hämmentynyt, kun joku on nähnyt noin paljon vaivaa takiani.

Paketti sisälsi myös ihanan nostalgisia Ananas-karamelleja, joita minäkin lapsuudessani imeskelin. Muistelen, että nuo olivat meillä aina tuliaisia Ruotsin-laivoilta. Sitten vielä Addin kultahileinen iso virkkuukoukku, Novitan Kid Mohair -lankaa aivan ihanaa karpalon(?)punaista väriä, jota minulla sattuu olemaan muutama kerä ennestään. Tiedänkin jo, mitä tästä tulee!
Ja vielä mielettömän kauniita silmukkamerkkejä. Nekin tulivat tarpeeseen!
Ja kaikki tämä (paitsi huivi) oli pakattu kivaan Uusix-verstaiden palakassiin.

282784.jpg

Tässä vielä lähikuva silmukkamerkeistä:

282787.jpg

Kiitos tuhannesti, miljoonasti kaikista muistamisistasi kuluneen syksyn aikana, ihana Salainen Neuleystäväni, Katri! Et kertonut kortissasi (ääh, joka näköjään unohtui kuvasta), onko sinulla blogia. Jos on, niin olisi kiva, jos voisit kertoa sen osoitteen, jotta voisin tulla vierailulle.
Lähettämäsi lahjat ovat olleet niin kivoja ja mieluisia. Lisäksi olet kirjoittanut viestisi aina niin kauniisti ja lämmöllä, aivan kuten ystävälle kirjoitetaan. Olen aika huono yhteydenpitäjä, mutta toivon minäkin, että tämä yhteys säilyisi.

Olen ollut ihan lapsellisen innoissani tästä SNY-vaihdosta ja osallistun ilman muuta seuraavallakin kerralla, jos/kun joku sellaisen järjestää. Iso kiitos Kristelille emännöimisestä ja suuresta vaivannäöstä.

Olen vakoillut Postin lähetystenseurannasta, että myös oma lahjontani kohde on vastaanottanut eilen viimeisen, paljastavan paketin. Harmi, etten älynnyt kuvata lähettämiäni paketteja. Viimeisen paketin kuitenkin kuvasin, mutta nyt olen poistanut sen kamerasta, koska luulin jo siirtäneeni kuvan koneelle, vaan enpä ollutkaan.
Toivon, että olen pystynyt ilahduttamaan lahjoilla ystävääni Sannaa Santtumaarian Sirkuksesta! Viimeinen paketti sisälsi 2 vyyhtiä Wetterhoffin Silviaa, 2 vyyhtiä Sivillaa, taskukalenterin, suklaarasian, kerroslaskurin ja suorat bambupuikot. Muutenkin olen keskittynyt lähetyksissäni materiaalipuoleen; valitettavasti en saanut aikaiseksi lähettää mitään itse tehtyä.